شاخه طوبی

اینجا هستیم که به رشد هم کمک کنیم و ارزش‌ها را بشناسیم

شاخه طوبی

اینجا هستیم که به رشد هم کمک کنیم و ارزش‌ها را بشناسیم

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

از زمانی که شروع به نوشتن کردم، همیشه به دنبال نوشتن مطلبی بودم که برای عموم مردم کاربردی باشد و تأثیری بر زندگی و فکر مردم داشته باشد.

بنابراین تصمیم گرفتم ارزش‌ها را بدانم و از ارزش‌ها بنویسم.

ارزش‌ها همان است که اصالت و حقیقت انسان را برای خود او عیان می‌کند و او را به خود می‌شناساند.

که شناختن این ارزش، بسیار اهمیت دارد و جزو رسالت انسانی است.

 

البته که هنوز خود را به معنای حقیقی نشناخته‌ام، اما مطالب زیادی از اساتید و مربیان خود آموخته‌ام و خصوصاً از استاد گرانقدرم #شهید #مرتضی_مطهری که حق زیادی در رشد من داشته است.

 

می‌خواهم آغاز کنم نوشتن در فضایی متفاوت از گذشته را، ان‌شاءالله مفید و مثمرثمر باشد؛ اول برای خودم و بعد برای دیگران.

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۸
فخری مرجانی

ارزش

حقیقت انسان

نوشتن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی